börjar om på nytt!

Ja som sagt jag bloggade ju ett tag förut. Men då var det lite då och då, nu ska det bli att jag bloggar minst 1/dag.
Många klagade på min blogg sist, men seriöst hur mycket tror ni att jag tar åt mig. Jag väljer ju själv vad jag ska skriva om, så whatever. Fortsätt snacka! :)
I helgen kollade jag och Maria på "I LOVE YOU PHILLIP MORIS"
Den var helt okey, men alla killar skulle nog inte tycka om den så mycket, var som sagt lita bögscener.
Men det stör inte oss tjejer.
Imorgon ska jag ner på stan med Ronja och snacka med ett par på ett ställe om ett jobb, skrivet mer om hur det gick imorgon. Ska även köpa min älskade väska som ligger och väntar på mig på www.belleshoes.se!
Ska även köpa antingen CONVERSE eller FRED PERRY skor. Har inte bestämt mig än. 
Sitter just nu och kollar lite på sommarkläder på internet, måste ha mycket nytt.
T.ex. jackor, byxor, shorts, tunikor, linnen, solglasögon, skor och mycket smycken.
Ah men efter jag varit på stan imorgon ska jag i alla fall kanske till Robin om han kunde. (hopps det)
Börjar sent imorgon fett skönt, hoppas man kan få sova ut!
Fick veta mitt Engelska prov idag, blev VG, ganska nöjd i alla fall. Imorgon hoppas jag på att få veta mitt matte prov!
Ah men slutskrivet från mig nu.
Blev ett kort men långt inlägg.
Ah rekommenderar i alla falla I LOVE YOU PHILLIP MORIS filmen!
Bio filmen I loce you Phillip Moris!
PEACE OUT / J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0